Saturday, October 22, 2011

Antologi Cerpen TENTANG CINTA


Antologi Cerpen TENTANG CINTA adalah antologi berkumpulan saya yang kedua selepas Antologi Cerpen REMAJA PTS One 2010-Edisi raya.

Di dalam antologi cerpen REMAJA PTS One, saya menyumbangkan cerpen yang bertajuk 'Ayah, mari kita pulang'. Di dalam Antologi Cerpen TENTANG CINTA pula saya menyumbangkan dua buah cerpen yang bertajuk ' Ombak, pergilah ke Byron Bay' dan 'Ucapkan sekali lagi'.

Antologi ini berharga RM 18.00 tetapi untuk 300 pembeli yang pertama, buku ini boleh dibeli dengan harga RM 15.00 sahaja.

Buku ini mengandungi 19 buah cerpen di dalamnya. hasil gabungan 9 orang penulis muda tanah air yang bergabung tenaga, idea dan nada dalam mengangkat TEMA Cinta daripada pelbagai sudut dan rasa.

Cerpen 'Ombak pergilah ke Byron Bay' mengisahkan tentang kerinduan dan kesetiaan seorang gadis buta kepada seorang lelaki.

Cerpen 'Ucapkanlah sekali lagi' pula mengisahkan tentang seorang kesedihan hati seorang gadis di tengah-tengah kemelut perhubungan ibu dan ayahnya.

Jangan lupa dapatkan buku ini yang hanya dijual secara ONLINE. Anda boleh menghubungi aurorabookstore2@gmail.com untuk tempahan dan pertanyaan.


Pakej penghantaran Hadiah TENTANG CINTA

Yang ini pula adalah satu pakej penghantaran buku Antologi cerpen TENTANG CINTA bersama kad ucapan anda. Harga pakej ini cuma RM 18.00 sahaja.

Caranya: Berikan nama ,alamat penerima dan UCAPAN istimewa anda. Pihak ACE akan menguruskan penghantarannya bagi pihak anda.

Ia sesuai untuk dijadikan hadiah ataupun cara untuk anda meluahkan kasih sayang anda... Hubungi aurorabookstore2@gmail.com untuk pertanyaan lanjut.

Jadi kesimpulannya, buku ini boleh dibeli untuk diri sendiri ataupun dijadikan HADIAH kepada orang lain.  Kalau nak order dengan saya pun boleh juga. Hubungi saya di e-mel, okey.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.