Monday, December 13, 2010

Buku-buku di BookStation


Sementara menunggu MDA Bab 3 disiarkan, saya ingin mengambil kesempatan untuk bercerita sedikit tentang BookStation iaitu satu lagi kedai buku ONLINE yang terdapat di dunia maya.

Di sini terdapat beberapa buah novel hasil karya Ilmar Imia, Nurfa dan juga Izan Ali di samping komik, buku terjemahan dan buku latihan pembelajaran.

Novel 'Buku Bunga-bunga' (sinopsis)
Novel remaja sekolah menengah ' Aku budak SMART' (sinopsis)
Novel remaja di universiti 'Aku dia dan Gitar' (sinopsis)
Novel remaja di sekolah menengah 'Pemuja Rahsia' * Buku ini buat saya ketawa kerana suntikan humournya bersahaja. (sinopsis)

Novel terjemahan seorang penulis Novel Jepun, Jiro Akagawa. (Sinopsis)

Novel ini sedang ditunggu-tunggu oleh saya, diharapkan pada minggu hadapan, buku ini sudah ada di tangan.

Kalau nak dapatkan buku-buku di atas atau novel yang lain, silalah ke kedai buku ONLINE di

Mereka juga akan berada di pesta Buku Kanak-Kanak 2010. (Kalau malas nak order-order kan)


Tarikh: 22 hingga 26 Disember 2010

Masa: 10.00 pagi hingga 9.00 malam

Tempat: Tun Razak Hall 3, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC)

No booth: B 72- 75 (Buku Melayu dan Inggeris) ;


*Kepada yang nak pergi ke bengkel nanti...boleh saja order dengan Aimi dan Fad...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.