Tuesday, November 4, 2014

PUJA di Jualan Gudang Karangkraf 2014


Alhamdulillah, di Jualan Gudang Karangkraf 2014 yang telah berlangsung selama 3 hari di pekarangan Kompleks Media Karangkraf, Shah Alam - novel PUJA membuat kemunculannya yang pertama. Cetakan amat terhad dan sambutan pembeli sungguh luar biasa. saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang sudi hadir dan mendapatkan PUJA.

Buat masa sekarang saya sedang menanti cetakan PUJA yang seterusnya. Kepada kawan-kawan yang ingin membeli PUJA melalui saya boleh menghubungi emel saya pnmaria1@gmail.com



Novel PUJA dijangka berada di pasaran pada bulan Disember 2014.
Jemput dapatkan PUJA dan terima kasih banyak kerana terus menyokong cerita-cerita saya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.