Wednesday, April 20, 2011

Jemputan kepada pembaca-pembaca blog ELARA


Kepada pembaca blog ELARA yang baru dan lama, saya menjemput anda semua ke pesta buku PBAKL 2011 yang akan bermula pada hujung minggu ini sehinggalah ke penghujung
minggu hadapan di PWTC.

Alhamdulillah, pada tahun ini saya akan ke sana dengan 3 buah novel dan harapnya pada tahun hadapan, jika umur masih panjang dan diizinkan Tuhan, saya dapat hadir dengan novel yang lebih banyak dan dalam pelbagai genre.

Oleh kerana kesibukan berulang-alik dari Melaka ke Kuala Lumpur dalam seminggu ini, maka blog ELARA akan sunyi sekejap. Bab baru Cafe Cinta dan Mencari Damai Abadi akan disiarkan selepas habis pesta buku.

Saya sebenarnya berharap dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang pesta ini berlangsung kerana situasi saya agak sukar kebelakangan ini. Sehabis pesta, saya menantikan kelahiran sebuah novel misteri saya yang mungkin akan berada di pasaran menjelang bulan 6 nanti. Mungkin ada yang masih ingat KBK... saya masih menanti untuk melihat 'wajah'nya buat kali pertama. Doakan KBK akan lahir semula dalam keadaan yang jauh lebih baik.

Harapan saya, jika ada pembaca blog ELARA di pesta nanti, sudi-sudikanlah menegur dan berkenal mesra kerana selama ini kita hanya bertemu' di sini sahaja. Saya akan hadir sebagai penulis jemputan selama 3 hari seperti dalam jadual di atas.
dan tidak lupa juga saya ingin mengucapkan terima kasih
kepada anda semua kerana
telah memberi semangat dan dorongan
kepada saya sehingga sekarang.

Jumpa di sana, semoga perjalanan pergi dan balik kita selamat dan diberkati.

Salam manis dari:
Maria Kajiwa

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.