Wednesday, February 12, 2014

Coretan di Karnival Karangkraf 2014


Alhamdulillah, selesai sudah sesi tanda tangan dan temu mesra yang saya hadiri bersempena Karnival Karangkraf 2014 yang diadakan di Kompleks Media Grup Buku Karangkraf, Shah Alam, Selangor pada hari Sabtu 8 hb Februari 2012.

Saya bertolak dari Melaka pada sebelah pagi namun berlaku sedikit kelewatan di Seremban. Saya hanya dapat sampai ke karnival pada pukul 2.15 petang. Setibanya di sana, saya telah ditunggu oleh beberapa orang sahabat pembaca dan juga penulis. Alhamdulillah sesi berjalan dengan lancar.



Sempat bergambar bersama-sama kawan-kawan dan penulis. Antaranya Tuan Mersik, Kak Mawar Merah, Puan Nor, Tuan Saidee dan Ebriza Aminuddin.


Note book. Cendera hati yang dibuat khas untuk karnival ini.


Novel-novel Suara Tengah Malam yang dijual di karnival dengan diskaun 30%


Sempat bergambar bersama Tuan Saidee (penulis novel Margasatwa)

Saya meninggalkan meja pada pukul 4.45 pm dan pergi makan tengah hari bersama seorang lagi penulis iaitu Ilmar Imia (penulis novel Cinta Gantung) dan bertemu pula dengan penulis Firas Firzana. Saya meninggalkan Shah Alam, sekitar pukul  6.00 pm dan sampai di rumah kira-kira pada pukul 11.00 malam.

Terima kasih kepada GBK yang telah memberi peluang untuk saya bertemu sahabat pembaca saya. Kepada yang telah mendapatkan novel Suara Tengah Malam, terima kasih banyak.Semoga ada ruang dan peluang untuk kita bertemu lagi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.