Thursday, February 27, 2014

Happy Birthday To Me


Alhamdulillah. 
Saya bersyukur kerana diberi peluang untuk menyambut hari lahir saya sekali lagi 
bersama ahli keluarga dan kawan-kawan pada hari semalam.
Terima kasih buat kawan-kawan dan saudara mara yang menghantar ucapan dan doa-doa untuk saya.
Insya-Allah... selagi diizinkan-Nya, diberi ilham, kudrat dan kelapangan 
saya akan terus menulis dan bercerita.


Tidak ada sebarang sambutan. 
Saya hanya membeli sebiji kek seperti dalam gambar di atas untuk
makan-makan bersama anak.
Kek Tiramisu -kegemaran saya.

Sekarang saya masih berusaha menyiapkan sebuah manuskrip.
Insya-Allah setelah siap saya akan beritahu di sini ya.
Terima kasih kerana selalu bersama saya tahun demi tahun.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.