Sunday, December 11, 2011

Novel ERTI CINTA ~ Camellia


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi. Akhirnya novel terbaharu saya yang bertajuk ERTI CINTA~ Camellia sudah selamat dilancarkan.

Buat masa ini saya belum dapat memiliki stok buku ini, bagaimanapun tempahan untuk pembelian ONLINE sudah boleh dibuat melalui Karyaseni, saya sendiri ataupun mana-mana pengedar online.

Harga buku ini adalah RM 19.00 sahaja.

Nanti saya ceritakan sinopsis dan serba sedikit mengenai novel ini. Malam ini saya masih keletihan setelah bercuti bersama rakan-rakan penulis saya. Jumpa di lain masa ya.

5 comments:

  1. tak sangka dapt jumpa blog penulis cerita nie...
    saya dah beli dah citer nie...
    kenapa saya beli??
    sebab saya ada baca online cerita nie..memang menarik giler...wat saya berdebar2...so tak sabar2 nak cari...dan akhirnya dapat juga buku nie..tapi belom berkesempatan baca..
    apa pun...tahniah yer...

    ReplyDelete
  2. terima kasih cinta03. Saya terharu dengan sokongan yang diberikan cinta03.

    ReplyDelete
  3. saya pun dah beli cite ni. mmg x sia-sia r. rasanya x ramai penulis wanita yg boleh tulis cite genre mcm ni. gud job kak Camellia.

    ReplyDelete
  4. Saya dah baca novel nie sampai habis.. sangat sedih ,saya rasa jalan cerita nie sesuai untuk dibuat cerita ,conform pecah panggung !

    ReplyDelete
  5. salam. . kat mna nak bli buku novel nie. .
    le g taw sya? ^_^

    ReplyDelete