Tuesday, May 15, 2012

Cerita chicklit dan novel misteri seterusnya.


Buat masa ini blog Psst! Girls Talk sedang menyiarkan cerita chicklit kedua saya yang bertajuk SHORT but SWEET. Cerita ini berbentuk novella dengan kepanjangan 162 muka surat sahaja. Ia akan dimuatkan sebagai BONUS dalam novel Strawberi Coklat Untuk Ella (karya Fird Samz) yang akan diterbitkan pada bulan hadapan.

Cerita ini akan disiarkan sebanyak 5 bab sahaja di sana dan jika anda mahu membacanya sila KE SINI (Tekan)

Di samping itu, saya dalam proses menyediakan mss MDH, sebuah mss Misteri- Cinta Kekeluargaan yang akan diterbitkan pada bulan Julai 2012. Novel ini setebal 700+ muka surat dan akan diterbitkan oleh ACE. Mengikut perancangannya, saya akan siarkan di sini sebanyak 20 bab cerita tersebut sebagai pengenalan kelak.

Berbeza daripada cerita misteri saya yang lain, cerita ini tidak mempunyai elemen seram dan lebih bersifat dark romances tetapi elemen penyiasatannya tetap ada dan dimainkan oleh watak seorang penyiasat persendirian bernama Adam.

Terima kasih di atas sokongan anda. Jemputlah baca cerita chicklit saya dahulu. Jangan lupa ke blog Psst! Girls Talk.  (tekan)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.