Friday, March 4, 2011

Terima kasih, Mardiana dalam MW 1424



Alhamdulillah, sebuah lagi cerpen saya yang bertajuk ' Terima kasih, Mardiana' telah disiarkan di dalam majalah Mingguan Wanita Bil: 1424 yang berada di pasaran sekarang. Jika anda membeli majalah ini, sudi-sudikanlah membaca coretan saya ini.


Kulit hadapan majalah MW: Bila 1424
*Di dalam keluaran kali ini juga ada kisah tentang Cikgu Shida yang terkenal tu*

6 comments:

  1. Salam Along...nanti nak pi cari kat Bookstore sebelah.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam Packy. Sila sila..

    ReplyDelete
  3. Akak, saya dah baca...!!! Tahniah!! salah satu sebab baca adalah kerana ternampak nama penulis yg saya biasa nampak... best!!! Terharu dan touching sangat baca citer ni.. Tak sangka dgn apa yg terjadi pada Mardiana tapi mmg dia baiklah bagi pinjam uniform kat kawan yg dalam kesusahan, tak berkira pun...

    ReplyDelete
  4. Terima kasih SW. Ya, memang akak pinjam baju dia masa tu...dan masih teringat pada dia. Jadi selagi tak tulis rasa macam terkilan. Sekarang dah lega walau dia mungkin tak baca.

    ReplyDelete
  5. Saya pun baru baca semalam. Nampak macam biasa tapi dalam maksudnya. Hehe. Tahniah, kak!

    ReplyDelete
  6. Terima kasih Aimi. Kadang-kadang kita tak sedar, pertolongan yang kecil akan diingat orang sampai bila-bila.Begitu juga dengan perkara yang buruk.

    ReplyDelete